Menü
 
Üdvv
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Letöltések
 
Menyi az idő?
 

www.nocola.gportal.hu nincs cola!!

 
Kedvenc linkjeim
 
Játékinfók
 
Látogatotság
Indulás: 2005-02-09
 
1233123312313
 
Boldog névnapot
 
Kezdőlap
Legyen ez a kezdõlapom
 
Kedvencek
Rakj a kedvencekhez!
 
Reklám 2

Helló a mindenekportálján.

Ha azt akarod, hogy a te portálod (portáljaid) legyen(ek) itt akkor Írj a Zsolti@1992.hu -ra

Ha szereted a megament, akkor katt ide: //gportal.hu/megamen 


Start | Stop
 
Játékok
 
Saját oldalad feljlesztése
 
Játékok
 
Saját oldalad feljlesztése
 
Végigjátszások
Végigjátszások : BLADE RUNNER végigjátszás

BLADE RUNNER végigjátszás

  2005.02.12. 01:06

megtekintéshez klik tovább

BLADE RUNNER

 

 

 

Bevezetõ

 

Ez a szenzációs játék minden bizonnyal emlékezetes marad mindazoknak, akik látták a legendás filmet, de azoknak is, akik most találkoztál elõször ezzel a kissé nyomasztó, különös, de félelmetesen kidolgozott látványvilággal. A Westwood elsõosztályú munkát végzett mind a környezet, mind a szereplõk megteremtésével. Az animációk szerintem talán a '97-es év legszínvonalasabbjai, a szereplõk olyan élethûek, hogy az megdöbbentõ. A játék grafikája sem marad el a filmekétõl, a hátterek folyamatosan mozognak, egészen egyedi fényeffektusokkal, környezeti hatásokkal. Egyszóval lenyûgözõ.

A történetet egy replikáns vadász figurájával küzdheted végig, aki bár hasonlít Harrison Ford-ra, mégsem "õ", nem Rick Deckard - hanem az újonc McCoy. A történet más, ugyanakkor számos szereplõ lesz, aki ismerõs lehet a film rajongóinak - elvégre is a helyszín és az idõ megegyezik. A program érdekessége, hogy a nyomozás minden játékos számára itt-ott eltér - így nehéz is tökéletes útmutatást adni arról, mikor mi a teendõ. Viszont nagy vonalakban a történetek megegyeznek, az alább leírt út egy lehetõség a sok közül. A befejezés így végigjátszva tulajdonképp egy kissé romantikus happy end, akinek kényes ízlését ez nem elégíti ki, válasszon másik utat a történet végén…

Elõször egy-két általános tanács:

A kezdetek kezdetén állítsd át a reakciókat "manuálisan választható"-ra, így mindig te döntheted el, mit is akarsz kérdezni az adott szereplõrõl. A játék elején ismerkedj meg alaposabban a program kezelésével, például a lõfegyver használattal és a zsebszámítógéppel - ez nagyban segíti majd zökkenõmentes elõrehaladásod.

 

 

I. Rész

 

Runciter állatkereskedése elõtt beszélj a rendõrrel és az álldogáló tömeggel, vedd fel a levélt fémlemezt és vizsgáld meg a tûzcsapot. Benn faggasd ki a tulajt, vedd fel a töltényeket, nézd meg a videokamerát és beszélj ismét az áldozattal. A szoba végében vedd fel a játékkutyát, a kínai evõpálca-papírt, továbbá a csokipapírt. Kifelé menet újabb csevely a posztoló fakabáttal, majd irány a rendõrség.

Itt a második emeleten töltsd fel az eddigi bizonyítékokat, majd szórakozz kicsit Esmer-rel. Az elsõ képrõl kinagyítható lesz Lucy arca, a bokáján egy ékszer és egy apróság a szoba hátsó részében, az asztalon. A második képen Clovis arca lesz látható, továbbá a fekete Sedan, egy másik nagyításon pedig a rendszáma. Menj fel a 3. Szintre a laborba, itt Dino mond majd fontos dolgokat.

Következõ utad a Kínai negyedbe vezet, ahol el kell beszélgetni az étterem tulajdonosával, a pultnál Gordo-val, majd a kifõzde hátsó részében Zuben-nel. Õ hirtelen felindulásból rád borítja a vacsit, majd futkora - én nem értem utol, de mentségemre legyen mondva, még nem tudtam, hogy a dupla klikkel futok. Mindenesetre a történet szempontjából eszerint nem nagy veszteség, ha meglép. A kukázó elõl mindenesetre halászd el a rendszámtáblát a konténerbõl, utána menj szépen haza. A tetõn lerohan majd egy régi ismerõs, pumpáld meg ólommal - Zubent ezzel kivontad a forgalomból. Gaff érkezik sejtelmesen és bicegve, majd lemehetsz fejedelmi lakosztályodba megetetni a fenevadat. A videofonon lesz egy üzenet, ezt hallgasd meg, majd feküdj le aludni - lehet, hogy a két dolgot neked fordított sorrendben kell majd végrehajtani.

 

II. Rész

 

Ébredés után látogasd meg a Tyrell épületet. A biztonsági õrrel kell beszélned, majd a laborban felszedni a szitakötõ ékszert. A gyilkosság helyszínén beszélj a fotóssal, vedd fel a Kingston nevû gyorsbüfé és szalmonella-telep dobozát, a kutya nyakörvét, majd vizsgáld meg a tetemeket. A laborban piszkáld kicsit a számítógépet, mire jelszót kér - írd be az ex-kutyus nevét és légy gazdagabb egy DNS-szekvencia leírással. Kifelé menet beszélhetsz Crystal-lal, továbbá újra a biztonsági õrrel.

Újra fel kell keresned a rendõrséget, újabb letöltés és Esmer, ezúttal az új képról Sadik fejérõl kell nagyítás, a kutya nyakörvérõl és egy dobozról a sarokban. Beszélj Guzza-val (az elsõ emeleten), mire lehetõséget kapsz kikérdezni magát Tyrell-t is.

Repülj vissza a Tyrell épületbe, ahol Rachael fogad, majd Tyrell is ideér egy kis beszélgetésre.

Visszaút a rendõrségre, újabb letöltés. Menj le a legalsó szintre, a fogdákhoz. Itt ki lehet kérdezni Grigorian-t, még a VK-t is kipróbálhatod - az eredmény szerint õ ember.

Keresd fel a következõ helyszínt, az Állat-sort (Animoid Row). A szitakötõs pultnál beszélj a nõvel, majd a kirakatnál álló kígyó-árussal. Nézz be Bob fegyverboltjába, beszélj vele, majd VK-t is végrehajthatsz - õ is ember lesz. Menj tovább a Kingston kifõzdébe, beszélj a nõvel.

A Green Palace elõtt meg kell találnod Izo-t (ha nincs ott, sétálj még egy keveset). Beszélj vele, mire rád villant a fényképezõvel - vedd fel a gépet és a képeket, majd rohanj utána. Az ajtót be tudod lõni, kövesd az épület belsejébe, majd le a csatornákba, és fel a létrán. Itt Crystal elkapja. Vissza felé nézz még szét Izo fegyvercsempész helyiségeiben, azonosítsd a fegyvereket.

Most a DNS-sorra kell utaznod (DNA Row). Keresd meg Chew's Eyeworld üzletét, majd beszélj a kissé inkoherens figurával. Ezután menj be Moraji üzletébe, lõdd szét a bilincset és fuss ki az épületbõl - ha nem érsz elég messzire, game over…

A robbanás után menj fel az ikrek lakásába (Twin's apartment), itt a piros bábuból nyerhetsz egy levelet. A videofon üzenetet rögzített egy Sebastian nevû ismeretlentõl. Térj vissza Chew's-hoz, és beszélj vele újra - elmagyarázza, hogy juthatsz el Sebastian-hoz. Távozás után tovább mehetsz innen a sikátoron keresztül a Bradbury épülethez, melyben Sebastian lakása található.

Sebastian lakása üresen áll, de lesz itt egy nyomtató, amit bekapcsolva újabb DNS leíráshoz juthatsz. Hátul az árnyékban valaki elrohan, kövesd a nappaliba. Itt a szekrény polcait kell leépítani, mire találhatsz egy felfelé vezetõ nyílást. Itt felmászhatsz…

 

 

III. Rész

 

Hát igen. Ez az üldözés most annyira nem jött be. A székkel mássz el a radiátorokig, az ablak alatt. Itt letépheted a köteleket. A szobában vedd fel a sajtot, a baba mellett találhatsz egy Hysteria Hall zsetont, a matrac mellett pedig egy Moonbus fényképet. Menj ki, majd beszélj Leon-nal, aki a szobája miatt morgolódik. Kutasd át ezt is, itt Hoden jelvényét találhatod meg, a kádban pedig egy különös pikkelyt. Az épületen kívül vedd szemügyre a keresett Sedan-t, a rendõrségen pedig futtasd le az Esmer-t az új képen. A jármû mellett sok ismerõst találhatsz - többek közt magadat is…

Az Izo-féle képeket sem elemezted még, most keríts sort erre is. Én ezeken csak Clovis-t találtam meg, továbbá egy biztonsági kamerát. Az új információk birtokában menj vissza az Animoid Row-ra.

A Kínai bár tulajdonosát kérdezd ki a biztonsági kameráról, mire újabb képekkel leszel gazdagabb. A szitakötõ-bódés hölgy is szolgál majd némi felvilágosítással az ékszerrõl. Az új képeket ismét vesd alá egy kis Esmer-es játéknak, itt Izo-t és Guzzo-t azonosíthatod majd.

Térj vissza a Bradbury épületbe, Sebastian-hoz. Most már itt lesz, hosszú beszélgetést folytathatsz vele, bár egy idõ után megfejti, ki is vagy, és akkor már nem lesz túl közlékeny.

Keresd fel az új helyszínt, a Hysteria Hall-t. Mielõtt ide betérnél, szaladj be az autókereskedõhöz. Beszélgess el vele a Sedanról, Lucy-ról. Az utcán melegedõ öregekkel is elbeszélgethetsz, majd keresd fel az Animoid Row-n a Kingston-konyhát., majd beszélj a nõvel. Most repülj át a Nightclub Row-ra és menj be Taffy bárjába. Beszélj a pultnál Gordo-val, mire elõadja kissé sekélyes mûsorszámát - menj ki te is az utcára, de ne lõdd agyon - úgysem replikáns (nálam legalábbis nem volt az…)

A kis kitérõ után térj vissza a Hysteria Hall-ba. Itt megtalálod Lucy-t: beszélj vele, de ne próbáld rábeszélni a VK-ra.

Most keresd fel Early Q klubját a Nightclub Row-n. Beszélj a táncosnõvel, mert ezzel elterelheted a hegyomlásnyi testõr figyelmét. Mikor a színpad felé ballag, fuss el a bal oldali beugróhoz, ahol átjuthatsz egy zártkörû részbe. Itt beszélhetsz Eary Q-val - ha nincs itt, gyere vissza késõbb. Miután kicsevegtétek magatokat, Early Q lelép és bejelent egy számot. Nézd egy darabig Dektora-t, majd menj fel a szobájába. Kérdezd errõl-arról, mire elrohan - kövesd. Mikor elérsz abba a terembe, ahol a szemedbe világít a vetítõvel, lõdd ki a fényforrást. Ha kedvet érzel hozzá, lelõheted a nõt - csak a szoba egy pontjára kell tüzet nyitnod, mire elõbújik - ekkor lelõheted, és kibucskázik az ablakon.

 

 

IV. Rész

 

Lenn kutasd át a széket, majd a föld alatti csatornákon vergõdj el a lakásodig. Egy létrán juthatsz ki a ház elé, de a hazalátogatásban nem lesz sok köszönet. Most mássz vissza a csatornákba, majd keresd meg a négyes keresztezõdést. Itt egy kar segítségével kinyithatsz egy hidat is - így már mind a négy irányba közlekedhetsz. Menj vissza Izo boltja felé a keresztezõdésen, majd lenn a raktárban találkozol Lucy-val. Beszélje vele és hajtsd végre a VK-tesztet. Lucy is ember. A pincében egyébként ismét átvizsgálhatod a fegyvereket, újabb töltényekhez jutva.

Térj vissza a keresztezõdéshez és menj tovább egyenesen. Elõbb-utóbb egy lifthez kell érned, ezen utazz le. Beszélj a csövessel, majd menj tovább jobbra. A patkányos híd elõtt állsz. Ez elég rosszindulatú, de megoldható kihívás. Fuss el a híd közepéig, majd mikor a patkány kirohan, szaladj vissza az ajtóhoz és befordulásból lõdd agyon. Ha sikerül, túléled és a híd sem szakad le. Mindenesetre elõtte és utána egy állásmentés erõsen javallott.

Az újabb helyiségben találkozhatsz az ikrekkel - beszélj velük. Innen a másik kijáraton és egy létrán, továbbá egy szellõzõ-rendszeren bejuthatsz a Tyrell épületbe. A liftbe lépve elemelheted az asztalról a DNS-t tartalmazó lemezt, majd vidd vissza az ikreknek. Ezért cserébe megkapod Guzza dossziéját. A lépcsõn mássz fel az ikrek lakásába és a videofon segítségével beszélj meg egy kedélyes találkát Guzza-val. Menj vissza a csöveshez, majd itt menj balra, a rusnya trutyiban úszó teremig, és beszélj Guzza-val.

Röpke párbeszédetek után lõdd le, miután Clovis is megnyilatkozott az árnyékból. Menj vissza a lakásodhoz, az épület elõtt beszélj Gaff-fal, majd menj fel pihenni.

 

 

V. Rész

 

A hálószobában egy telefonhívás vár - nekem Lucy volt a hívó. Nagyjából itt kell eldöntened, mit is akarsz tenni a továbbiakban. Ha a replikánsokhoz csatlakozol, menj el a megadott találkozóra, és tarts velük. Ha inkább maradsz fejvadász, akkor is oda kell menned, de a barátkozás helyett inkább a tüzérségé lesz a fõszerep. Én a magam részérõl Lucy-t választottam - ki tudna ennek a lila hajnak ellenállni?

Tehát ebben a verzióban menj el az autóárushoz a Hysteria Hall mellett, a föld alatti csatornákon keresztül. Ha kilépsz a garázsból, Lucy már vár majd. Menjetek be együtt, beszélj a tolókocsis kereskedõvel. Menjetek fel a tetõre - itt le kell lõnöd Crystal-t. Vissza kell menned a földszintre, majd aktiválni a konzolt. Miután az autó lezuhant, le kell másznotok a létrán két szintet is - itt lesz az autó, mely kivezet a nyomasztó városból, egy szebb, egy jobb világ felé, kéz a kézben, bele a rózsaszín naplementébe…

 
Szóljon a zene!
 
Hírek és kérelmek!
Ha valamit akarsz még a portálomra kérni akkor ide írj. CSAK REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓKNAK!!
 
Reklám

Ha azt akarod, hogy a te portálod legyen itt akkor írj a Zsolti@1992.hu -ra

 
Köszöntés
 
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Hiba ;-(

Ha valami hibát észleltek az oldalamon akkor azt azonnal jelentsétek a hibaüzenetek menüpontban!!

 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Még jobb kép

Ha azt akarod, hogy jobban nézzen ki a portálom akkor nyomd meg az F11-es gombot (ezt bárhol megteheted). 

 
The Sims 2
 
Need For Speed U. 2
 

Ha szereted a megament akkor nézd meg:

//megamen.gportal.hu

Kendvenc portáljaim
 
Pénzváltó


=
 
Társoldalak
 
23456789
 
Magyarítások!! Egyéb letöltés!! Végigjátszások!! Telepitési kódok!! Hibaüzenetek;-( Hírek(Hírlevél)
Óra
 
Óra/naptár
 
Animációk
 

&#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal